Γράφει ο Απόστολος Καραΐσκος
Πριν μερικές ημέρες, ο βουλευτής της ΝΔ κύριος Νικήτας Κακλαμάνης, προεδρεύοντας μιας συνεδρίασης του Κοινοβουλίου, «κατακεραύνωσε» τις καταγγελίες βουλευτών του Λαϊκού Συνδέσμου περί έλλειψης δημοκρατίας στην ελεύθερη έκφραση ιδεών, διακηρύττοντας την άποψη ότι: «στη δημοκρατία που υπάρχει σήμερα στην Ελλάδα δεν διώκονται οι ιδέες».
Ακόμη όμως κι αν υπήρχε η παραμικρή αμφιβολία σε κάποιον για το αν διώκονται οι ιδέες σήμερα στο Ελλαδικό κράτος, η τελευταία ανακοίνωση της ΕΡΤ για επίσημα θεσμοθετημένη εφαρμογή λογοκρισίας στις ομιλίες στελεχών του Λαϊκού Συνδέσμου δεν αφήνει κανένα περιθώριο για αμφιβολίες ή παρερμηνείες.
Για να μην αδικήσουμε όμως τον κύριο Νικήτα Κακλαμάνη, πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι υπάρχει πράγματι μια ελευθερία λόγου και διακίνησης ιδεών στη σημερινή Ελλάδα, μια ελευθερία που ξεπερνά ακόμη και τα όρια της ασυδοσίας.
Πρόκειται για την ελευθερία να προπαγανδίζεται ανεμπόδιστα η ομοφυλοφιλία και άλλα παρόμοια «δημοκρατικά δικαιώματα», τα οποία συνιστούν κοινές επιδιώξεις της Νέας Τάξης και της αριστεράς. Για την άσκηση όμως κριτικής σε αυτή την προπαγάνδα δεν προβλέπεται κανένα δικαίωμα από το νόμο, παρά μόνο ποινικές διώξεις.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, η κραυγαλέα αντιδιαστολή ανάμεσα στην θέση που διατύπωσε ο συγκεκριμένος κοινοβουλευτικός άνδρας και στην ζοφερή πραγματικότητα των «δημοκρατικών ελευθεριών» που βιώνουν σήμερα οι Έλληνες, είναι τόσο μεγάλη και προφανής, ώστε η αμφισβήτησή της να μην είναι άξια καν σχολιασμού ή κριτικής.
Ποιος αποφασίζει;
Επειδή όμως η περίπτωση της ομοφυλοφιλίας είναι ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα των θεμελιωδών μεταβολών που επιχειρούνται σήμερα δολίως και υπογείως σε δομικά στοιχεία της ελληνικής κοινωνίας, αξίζει να διερευνηθεί το ερώτημα: από ποια δεδομένα του ελληνικού πολιτισμού προκύπτει και σε ποια χρονική περίοδο της ιστορίας του Ελληνισμού συναντάται ως αξιακό πρότυπο κοινωνικά αποδεκτό, ότι η υγιής σεξουαλική συμπεριφορά του ανθρώπινου είδους δεν καθορίζεται και δεν κατηγοριοποιείται με βάση την διάκριση των δυο φύλων (άνδρα και γυναίκας), αλλά με βάση κατασκευασμένες από τον ανθρώπινο νου κατηγοριοποιήσεις φύλων;
Κατηγοριοποιήσεις οι οποίες σύμφωνα μάλιστα με τον διάσημο αμερικανό βιολόγο Κίνσεϋ, φθάνουν να κατατάσσουν τους ανθρώπους ανάλογα με τις σεξουαλικές τους προτιμήσεις σε επτά κατηγορίες φύλα.
Και επιπλέον αν δεχθούμε ότι δεν ισχύει το κλασικό ελληνικό πρότυπο σεξουαλικότητας άνδρα γυναίκας, ποια είναι αυτή η «αλάθητη καθέδρα» η οποία καθορίζει το σωστό και το λάθος στην νεοταξίτικη αριστερή πολυάριθμη διάκριση των φύλων, την οποία υποτίθεται ότι προστατεύει ο αντιρατσιστικός νόμος διώκοντας όποιον την αμφισβητεί, σαν μισαλλόδοξο;
Είναι αρκετό άραγε το ηθικό ανάστημα και η πολιτική αυθεντία κοινοβουλευτικών ανδρών, και ανδρών του δημόσιου βίου, όπως για παράδειγμα οι κύριοι Νικήτας Κακλαμάνης και Γιώργος Καμίνης, για να συγκροτηθεί αυτή η «αλάθητη καθέδρα»; Αλλιώς πώς τεκμηριώνεται η ορθότητα επιλογής απόρριψης του διαχρονικού ελληνικού πολιτιστικού παραδείγματος και η υιοθέτηση του ξενόφερτου στο οποίο συμπίπτουν απόλυτα Νέα Τάξη και αριστερά;
Το μέλι και το φύλο
Αν κάποιος δηλαδή στην Εκκλησία του Δήμου μιας αρχαίας ελληνικής πόλεως έδειχνε στους συμπολίτες του ένα βάζο με μέλι (το παράδειγμα είναι του Δημόκριτου) και τους έλεγε ότι το τρόφιμο αυτό έχει γεύση ξινή, όλοι θα απέρριπταν τον ισχυρισμό του γιατί όλοι γνωρίζουν ότι το μέλι είναι γλυκό. Και θα το απέρριπταν, όχι γιατί έτσι αποδείχθηκε σε κάποιο εργαστήριο ή γιατί έτσι αποφάσισε κάποιος που είναι πολύ σοφός ή γιατί έτσι το νομοθέτησε ένας αλάθητος νομικός, αλλά γιατί η γλυκιά γεύση του μελιού συνιστά μια κοινή εμπειρία για όλους.
Δικαίωμα βέβαια του καθενός είναι να «ιδιάζει», να διατηρεί δηλαδή την διαφορετική ατομική του πεποίθηση και εν προκειμένω να πιστεύει και να διατείνεται ότι το μέλι εν προκειμένω είναι ξινό. Δεν μπορεί όμως να κάνει νόμο την «ιδιωτεία» του και να την επιβάλλει στο κοινωνικό σύνολο σαν κοινή πεποίθηση, ποινικοποιώντας μάλιστα τη διαφωνία.
Τώρα το ποια είναι η κοινή πεποίθηση των νεοελλήνων για το ζήτημα της ομοφυλοφιλίας, μπορεί να το διαπιστώσει κανείς μέσα από τις ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου, τις εποχές που η κριτική για το συγκεκριμένο θέμα δεν ήταν ποινικοποιημένη. Εκεί αποτυπώνεται με ενάργεια κάτι που επιγραμματικά θα μπορούσε να αποδοθεί με την φράση:
σέβομαι την επιλογή σου και την ιδιωτική σου ζωή και δεν σε απομονώνω κοινωνικά. Όμως επειδή προφανώς πρόκειται για «ιδιωτεία» δεν έχεις κανένα δικαίωμα ούτε να την προβάλλεις σαν κάτι το κανονικό, ούτε να απαιτείς νομικές κατοχυρώσεις θεσμικής φύσεως.
Κοντολογίς, όπως δεν μπορείς να διατάξεις τον ήλιο να ανατέλλει από την Δύση, έτσι δεν μπορείς δια νόμου να υποχρεώσεις τους ανθρώπους να δεχτούν ότι το μέλι είναι ξινό. Κατά την ίδια έννοια όσες εικόνες και αν βάλει το Ελλαδικό κράτος στα σχολικά βιβλία με θέμα την οικογένεια, που να απεικονίζουν δυο άντρες με τα «παιδιά τους» ή δυο γυναίκες με τα «παιδιά τους», προσπαθώντας να «φυτέψει» στερεοτυπικά την έννοια της οικογένειας στο μυαλό των παιδιών, έτσι όπως την εννοεί η Νέα Τάξη μαζί με την αριστερά, θα αποτύχει. Τα πράγματα αυτά ορίζονται από τη φύση τους και όχι γιατί έτσι τα όρισε η ανθρώπινη διάνοια.
Κράτος και Πόλις Η κοινωνία του αληθούς
Ως πολιτισμός στον Ελληνισμό διαχρονικά ορίσθηκε η ιεράρχηση των ανθρώπινων αναγκών όχι με βάση την ικανοποίηση των ενστίκτων, αλλά με βάση τον τρόπο «του κατ’ αλήθειαν βίου». Και κατ’ αλήθειαν Βίο έχουμε όταν το αληθές πιστοποιείται εμπειρικά από το σύνολο των μετεχόντων, εις τρόπον ώστε «πάντες να ομοδοξούσι και έκαστος να επιμαρτυρεί». Για αυτό δημιούργησαν οι Έλληνες την «πόλιν», όχι για να εξυπηρετείται η κοινωνία της «χρείας» και του ενστίκτου, αλλά η κοινωνία του «αληθούς». «Το ζητείν πανταχού το χρήσιμον ήκιστα αρμόττει τοις μεγαλοψύχοις και τοις ελευθερίοις» (Αριστοτέλης).
Η πόλις δηλαδή για τον Έλληνα δεν είναι τόπος αλλά τρόπος. Δεν έγινε για να εξυπηρετούνται καλύτερα οι ανάγκες των ανθρώπων ή ο καλύτερος καταμερισμός εργασίας, όπως θα έλεγε ο Μαρξ, αλλά για την αναζήτηση του αληθούς. Ο ιδιάζων δηλαδή λόγος του κάθε υπαρκτού να βρίσκεται σε απόλυτη αρμονία με την κοσμιότητα που αποπνέει ο λόγος της σχέσης του συνόλου των υπαρκτών. Και ως λόγος του κάθε υπαρκτού νοούνται τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να είναι αυτό που είναι.
Από την εκκλησία του Δήμου, στην εκκλησία του Χριστού. Στη συνέχεια από την εκκλησία του Δήμου της ελληνικής «πόλεως», ο Ελληνισμός μεταβαίνει σύσσωμος στη εκκλησία του Χριστού. Οι δυο «εκκλησίες» του Ελληνισμού, ενώ εκκινούν από διαφορετικές οντολογικές αφετηρίες, συμπίπτουν απόλυτα στο ότι κεντρική θέση και στις δυο έχει ότι το «αληθεύειν» δεν αναζητείται μέσα από την παρατήρηση και το πείραμα, αλλά μέσω του «κοινωνείν». Τίποτε στην εκκλησία του Χριστού δεν προκύπτει από ατομική πειθάρχηση σε νοητικές επιταγές. Όλα είναι μετοχή και σχέση η οποία κορυφώνεται στο δείπνο της Θείας Ευχαριστίας. Η ατομικότητα και η νοησιαρχία για τον αρχαίο Έλληνα σημαίνει ιδιωτεία και εκτροπή από τον «κατ’ αλήθειαν βίον». Ενώ για τον εκχριστιανισμένο Έλληνα σημαίνει άρνηση της αλήθειας που αποκαλύπτεται στον κόσμο από τον υποστατικό Λόγο του Θεού Πατρός, τον Ιησού Χριστό. Αρνηση αυτής της αλήθειας τον οδηγεί στη φθορά και το θάνατο. Πολιτισμός, λοιπόν, για τον Έλληνα προ Χριστού, και μετά το Χριστό, σημαίνει απόσταση από το ένστικτο, και μετοχή στον τρόπο του «αθανατίζειν». Έτσι σφυρηλάτησαν οι αιώνες το ελληνικό πολιτιστικό παράδειγμα.
Τι είναι «αλήθεια»
Όλα αυτά όμως που όρισε ο Ελληνισμός και το πολιτιστικό του παράδειγμα, σήμερα, όχι απλά αμφισβητούνται, αλλά επιχειρείται η βίαιη αποδόμησή τους, ακόμη και η ποινικοποίησή τους, από την συνδυασμένη δράση των δυνάμεων του νεοφιλελευθερισμού και της αριστερός. Διότι για αυτούς η αλήθεια είναι προϊόν φυσικής νοητικής ατομικής ικανότητας, ενώ η ελληνική άποψη συνιστά για αυτούς ιδεοληψία και δεισιδαιμονία, εχθρό του «λογικού» και του «αντικειμενικά ορθού».
Ως αλήθεια για τους αριστερούς και τους νεοταξίτες ορίζεται το χρήσιμο και λογικό. Αυτό που κατακτιέται μέσω της ανθρώπινης διάνοιας και της επιστήμης. Της επιστήμης η οποία υποτίθεται ότι έχει απαντήσει σε όλα τα ερωτήματα ή που κάποτε θα απαντήσει. Και της ηθικής, η οποία αποκτά εγκυρότητα ή μέσω λογικών επιχειρημάτων ή διότι βεβαιώνεται από μια αυθεντία ή γιατί είναι πλειοψηφική ή γιατί προσπορίζει ωφελιμότητα.
Η «έγκυρη» και «αντικειμενική» αυτή «γνώση» αποτυπώνεται σε ένα κοινωνικό συμβόλαιο. Μια σύμβαση που στοχεύει στην θωράκιση-κατασφάλιση-οριοθέτηση των ατομικών δικαιωμάτων των πολιτών, στην «φυσιολογική» (γιατους νεοταξίτες-αριστερούς) προσπάθεια ενός εκάστου ατόμου να προσπορισθεί μεγαλύτερη ηδονή, χρήμα, κοινωνική καταξίωση και ό,τι άλλο ικανοποιεί τα ανθρώπινα ένστικτα.
Στο όνομα αυτού του «αντικειμενικά σωστού» και του «επιστημονικά αποδεδειγμένου», διαπράχθηκαν τόσα εγκλήματα στην σύγχρονη ιστορία της ανθρωπότητας. Πρόκειται για μια «άθλια γενιά αναθρεμμένη με λογική και Διαφωτισμό- «wretched generation of enlightened men», όπως θα γράψει ο Τόμας Έλιοτ στο ποίημα «Choruses from The Rock».
Απορρίπτουν με μίσος κάθε τι ελληνικό, φορτώνοντας στο ελληνικό πολιτισμικό παράδειγμα τις πάσης φύσεως ιδεοληψίες, δεισιδαιμονίες, δεσποτισμούς, τυραννίες ιεροποιημένων παραγόντων, και όλα τα κακά της ανθρώπινης ιστορίας. Μέχρις ότου υποτίθεται ότι η ανθρώπινη διάνοια και η επιστήμη αποτίναξαν τον ελληνικό σκοταδισμό, και η ανθρωπότητα κατέκτησε την αληθινή γνώση. Το αντικειμενικά σωστό και το επιστημονικά αποδεδειγμένο.
Γ ια αυτό χτυπούν με τέτοια λύσσα τον Ελληνισμό. Γ ια αυτό ο Κίσσιγγερ είπε τα γνωστά περί αναγκαιότητας να πληγούν: «η γλώσσα, η θρησκεία, η ιστορία, τα πολιτισμικά και πνευματικά του αποθέματα».
Και πολλά ακόμη θα μπορούσε να προσθέσει κανείς για το θέμα. Η ουσία ωστόσο είναι ότι ο Ελληνισμός διανύει περίοδο βαθιάς σκλαβιάς, ίσως την χειρότερη στην μακραίωνη ιστορία του, δεχόμενος συστηματική και πολυεπίπεδη επίθεση εξόντωσης, τόσο φυσικής, όσο και πολιτισμικής. Επίθεσης κατευθυνόμενης έξωθεν και υλοποιούμενης δυστυχώς από Έλληνες, οι οποίοι έχοντας προσχωρήσει στο στρατόπεδο εκείνων που επιχειρούν να μας αφανίσουν, εναλλάσσονται στην εξουσία με την βοήθεια των ξένων.
Όμως ο Ελληνισμός ζει και θα συνεχίσει να ζει στους αιώνες. Γιατί, με τον Παρθενώνα και την Αγιά Σόφιά του, υμνεί την αρμονία αυτού του κόσμου- κόσμημα και δοξάζει την αλήθεια που είναι ο Δημιουργός του. Εμείς οι Έλληνες Εθνικιστές θα φροντίσουμε για αυτό.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου